Geschillenregeling

Niet tevreden over onze dienstverlening?

Flinck Advocaten doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze cliënten en een uiting van ontevredenheid nemen wij uiterst serieus. Daarom hebben wij een eigen geschillenregeling opgesteld, die u hieronder aantreft en kunt downloaden.

Actualiteiten 

Lastgeving

Als een opdrachtgever een opdracht verstrekt aan een opdrachtnemer dan is er (vaak) sprake van een overeenkomst van opdracht. Een bijzondere vorm van de overeenkomst van opdracht is de lastgeving. Maar wat houdt een lastgeving precies in?

Lees meer

Wat is een bankgarantie?

Maar wat is een bankgarantie precies? Hoe werkt de bankgarantie? En in welke gevallen wordt er gebruik gemaakt van een bankgarantie? Advocaat mr. Vincent Melens van Flinck Advocaten legt uit.

Lees meer

Wat is domiciliekeuze?

In officiële contracten wordt nogal eens een bepaling opgenomen over een ‘domiciliekeuze’? Ook in processtukken en deurwaardersexploten wordt er vaak ‘domicilie gekozen’. Maar wat is domiciliekeuze eigenlijk?

Lees meer